Відповідь:

Головним фактором, що впливає на вартість ремонту, є характер пошкодження кузова. Чим серйозніше пошкодження, тим вищою буде вартість ремонту. Одна справа зайнятися рихтуванням невеликої вм'ятини, інша справа вирівнювати крило, зім'яте внаслідок влучення в ДТП.

Як правило, вартість усунення мікроушкоджень починається з позначки 200, тоді як за видалення серйозних наслідків доведеться платити мінімум 2000, тобто в 10 разів більше.

Вартість кузовного ремонту формують необхідність встановлення та зняття пошкодженого елемента, його фарбування та полірування, необхідність здійснення робіт на стапелі, а також зварювання.



Відповідь:

Якісно пофарбована машина - це авто, на якому немає слідів ремонтних робіт. Усього буває три результати робіт фарбування, а саме:

Фарба добре підібрана - колір і тон не відрізняється від основної фарби авто. Найскладніше у цій процедурі підібрати колір, ідентичний сусіднім деталям.
Лак та фарба на деталь лягли рівним шаром. Це залежить не тільки від кваліфікації майстра, а й дотримання технологій фарбування. Для цього перед фарбуванням автомобіль миється, сусідні деталі кузова обклеюються малярським скотчем, а елементи, що піддаються фарбуванню, просочуються спеціальним грунтом. Потім вони висушуються, а на них наноситься фарба за допомогою спеціального пульверизатора в камері для фарбування.
Колір пофарбованої деталі відповідає кольору сусідніх деталей. Для цього пофарбована деталь автомобіля і деталі, що стоять поруч, проходять через косметичну поліровку з метою вирівнювання.



Відповідь:

Нижча вартість робіт досягається за рахунок того, що люди починають заощаджувати на обладнанні або фарбують автомобілі прямо в гаражах без дотримання відповідної методики. Як правило, результат таких робіт завжди один – люди приходять наново перефарбовувати автомобіль.

Якісні витратні матеріали коштують досить дорого, але саме вони забезпечують якісний кінцевий результат - шпаклівка не провалюється, грунт сідає нормально, лак і фарба мають підвищену стійкість до зовнішніх впливів.

Коректне дотримання технології забезпечить тривалий термін експлуатації лакофарбового покриття, тому можете бути абсолютно впевнені, що воно не піде бульбашками і не відвалиться.



Відповідь:

Насамперед це пояснюється тим, що фарби різних виробників не завжди чітко відповідають тому відтінку, який вказаний у документації, що додається. Крім цього, фарба по-різному вицвітає після впливу сонячних променів, бруду, дощу тощо. У такому випадку, навіть якщо вам відомий код фарби, в яку пофарбовано вашу машину, фарбування в «кустарних» умовах не може гарантувати чіткого попадання в колір.

Підбір кольору полягає в тому, щоб максимально підібрати відповідний відтінок до поточного кольору авто. Колорист здійснює підбір досить скрупульозно, звіряючи відтінок до 20 разів, щоб максимально потрапити у колір. Незважаючи на те, що ця процедура є досить складною, це несуттєво збільшує вартість фарбування.



Відповідь:

Полірування кузова машини пов'язане з тим, що на ньому постійно з'являються нові потертості, подряпини та помутніння. Всі ці дефекти є наслідком негативної дії зовнішніх факторів – піску, пилу, бруду тощо.

Крім того, щодня на кузов автомобіля впливають хімічні фактори – органічні та неорганічні кислоти. Всі вони згубно впливають на зовнішній вигляд автомобіля, в той час як процедура полірування дозволяє позбавити себе від цього.



Відповідь:

Головне завдання полірування – оновлення зовнішнього вигляду автомобіля. Залежно від ступеня порушення лако-фарбового покриття, існує два типи полірування – абразивна та косметична.

Косметична полірування призначена для відновлення початкового кольору та блиску кузова автомобіля. Найчастіше при проведенні подібного полірування наноситься додатковий полімерний захисний шар, який захищає метал від впливу дорожніх реагентів і прямого впливу сонячних променів.

Абразивне полірування покликане усунути відколи та глибокі подряпини. У цій ситуації, спочатку усуваються найглибші подряпини, потім середні і найменші. Далі на кузов наноситься захисний шар і надається глянсовий вигляд.



Відповідь:

Ремонт автомобільної пластмаси за допомогою зварювання є досить простою та ефективною технологією ремонту. Вона здатна усунути будь-які серйозні дефекти – вм'ятини, розломи, тріщини тощо.

Щоб не вдаватися до подробиць, скажемо так, що на бампер ставиться латка, посилена пластиком. Причому даний пластик, ідентичний пластику, з якого виготовлений бампер. Деталь виглядатиме як заводська. Ремонт мікроушкоджень займає близько півгодини, тоді як на повноцінний ремонт піде приблизно 2 дні.



Відповідь:

Вартість ремонту в першу чергу залежить від обсягу та характеру пошкоджень. Відновлення бампера коштуватиме дещо дорожче, ніж встановлення простої латки. Найчастіше додатково доводиться лагодити кріплення, що ламаються від ударів.

Друге, це особливості конструкції автомобіля. Демонтувати бампера з додатковими функціями (протитуманні фари, парктроніки тощо) набагато складніше. Є й низка інших нюансів, наприклад, коли бампер можна зняти лише з іншими компонентами кузова.

У висновку необхідно сказати, що вартість ремонтних робіт також залежить від матеріалів, що використовуються в ремонті та фарбуванні.